just say yes!!!!!

Search This Blog

Sunday, January 3, 2010

Tawaf Shopping complex!!!!


assalamualaikum....

hari nie aku keluar dari rumahku syurgaku.....
aku ader plan sendiri.... aku gi buat persiapan nak keje..... so aku shopping sket....
hurmmm honestly... tuk tahun baru ni, aku berazam nak kurang kan sikap branded aku nie...
tp tak boleh.. aku still shopping melampau n beli benda yg mahal...
aduhhh im failed!!!!!
macam mane ea aku nak ubah sikap nie????

now! citer perjalanan aku hari nie....
pg td aku gi jusco... macam biase.. jusco tu dah macam umah ke2 aku dah....
so aper gi aku beli brg2 ler...
boleh tahan org ramai nyer....
terutama budak uitm n poli yg study kat saner...
tp tmpat plg best diorg gi.. ATM bank lah...
per ag sumer ng amek duit ptptn lah tu... huhu
best betull.... habiskan duit ahakzzzz....
opppsss men tuduh jer padahal diorg gi library jusco ker huhu...

so, hbis jugak duit aku hr nie 150 ke atas...
yg penting happy.... huhuhu..

today aku betul2 feel bersalah giler....
aku dah cakap sumthing yg buat my love terasa..
beb aku giler boleh mati tak der msg dier 1 hari..
huhu... kalau ikutkan hati nak jer jumpa dia n nyanyi lagu sempurna!!!

kau adalah darah ku...

kau adalah jantung ku...

kau adalah hidup ku

LENGAKAPI DIRIKU

AHAKZ... something like that ler.... tp how come nak buat cam tu...

hurm... tpi sayang aku dah ok dah... tak kan dia merajuk lamernyer...

confirm rindukan huhu... same jer macam aku hahahaha


anyway.. hari ni 1st episod 4 RAJA LAWAK....

sonok lah jugak.... suker aku tgk citer tu huhu....

hope aku lah juaranyer hahahahaha

poyo giler!!!!!

huhu.... k lah cau sin ci... bye2

dah ngtuk ler weh..

wslm....

No comments:

Post a Comment